کلبه تنهایی من

زندگی همچون حبابی است٬ بیش از آنکه بترکد آن را تصویر کن!

کلبه تنهایی من

زندگی همچون حبابی است٬ بیش از آنکه بترکد آن را تصویر کن!

دلتنگی

 

سلام، امیدوارم حالتون خوب باشه. یه چند روزی حال و هوای درست و حسابی نداشتم، نتونستم آپ کنم.

گفتم که حالم روحیم زیاد خوب نیست. دلم می خواد برم یه جای خلوت دور از آدما زندگی کنم. یه جای دور که هر چه فریاد بزنم کسی صدامو نشنوه و سیر گریه کنم، شاید حالم بهتر بشه. این گرمای هوای لعنتی هم تمومی نداره. ناسلامتی مهر داره تموم میشه ولی هوا هنوز گرمه. کاش زودتر بارون بیاد، دلم برا بارون خیلی تنگ شده. زمستونو خیلی دوست دارم. یادش بخیر پارسال با رفیقم زیر بارون ساعت ها قدم می زدیم و با هم صحبت می کردیم. خوبی بارون اینه که اشکای آدم رو مخفی نگه می داره و کسی متوجه نمی شه داری گریه می کنی. بارو ن رازدار خیلی خوبیه.

 

هر وقت دلم می گیره، می رم سراغ حافظ. این روزا هم زیاد مزاحمش می شم. واقعاً شعرهای زیبایی سروده.

 

 

سمن بویان غبار غم چو بنشینند، بنشانند ---  پری رویان قرار از دل چو بستیزند، بستانند

به فتراک جفا دل ها چو بر بندند، بربندند --- ز زلف عنبرین جان ها چو بگشایند، بفشانند

به عمری یک نفس با ما چو بنشینند، برخیزند---نهال شوق در خاطر چو برخیزند، بنشانند

سرشک گوشه گیران را چو دریابند، در یابند --- رخ مهر از سحر خیزان نگردانند، اگر دانند

ز چشمم لعل رُمانی چو می خندند،می بارند--ز رویم راز پنهانی چو می بینند،می خوانند

دوای درد عاشق را کسی کو سهل پندارد  ---  ز فکر آنان که در تدبیر درمانند، در مانند

چو منصور از مراد آنان که بردارند، بردارند  ---  بدین درگاه حافظ را چو میخوانند، می رانند

در این حضرت چو مشتاقان نیاز آرند، ناز آرند

که با این درد اگر در بند درمانند، در مانند

نظرات 5 + ارسال نظر

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
گنج7دریا
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع/شرکت درجایزه800دلاری

آیدا سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 23:22 http://unaragazza.blogsky.com

دلتنگیت خیلی قشنگ و با محتوی و ...

نیلوفر چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 10:57 http://ajoojmajooj20.blogsky.com

سلام کامبیز جون...
چرا دلت گرفته؟...از این دلتنگیا امروز خیلی زیاد شده...دل منم ازش بی نصیب نیست...واقعا به نظرت چرا دل ماها که مثلا جوونای این مملکتیم انقد میگیره؟
هوا که زیاد گرم نیست !!!..

سحر پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 00:01 http://saharweb.blogspot.com

سلام ... ممنون که بهم سر زدی ... شروع خوبی دارید و امیداوارم که ادامه داشته باشد...

غزال پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 20:59 http://www.ghnf.blogsky.com

سلام

ادمک آخر دنیاست، بخند. آدمک مرگ همین جاست، بخند. آن خدایی که بزرگش خواندی، بخدا مثل تو تنهاست، بخند. دستخطی که تو را عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست، بخند. فکر کن درد تو ارزشمند است، فکر کن گریه چه زیباست، بخند. آنچه به یادت دادیم، پر زدن نیست که درجاست، بخند. آدمک نغمه آغاز نخوان، بخدا آخر دنیاست، بخند

من آپم با نظر خودم راجع به بحث عادلانه و یه شعر از خودم.سر بزن
منم تازه واردم
شاید ۲ بار نظر داده باشم

سلام
شعر زیبایی بود
ممنون از اینکه سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد