کلبه تنهایی من

زندگی همچون حبابی است٬ بیش از آنکه بترکد آن را تصویر کن!

کلبه تنهایی من

زندگی همچون حبابی است٬ بیش از آنکه بترکد آن را تصویر کن!

قالب جدید

سلام، امیدوارم حالتون خوب باشه.

قالب وبلاگ رو عوض کردم. به نظر خودم خیلی بهتر شده. داره کم کم راه می افتم. امروز تو دانشگاه روز خسته کننده ای داشتم ولی خوب دیگه آخراشه و باید تحمل کرد. ما هم داریم کم کم مهندس!!! می شیم.

دیشب کتاب "افسانه سیزیف" آلبر کامو رو تموم کردم. یه کتاب فلسفی در مورد پوچی انسان بود. کتاب جالبیه مخصوصا داستان آخر اون در مورد "سیزیف" رو چندین بار خوندم. این قسمتش رو حیفم اومد تو وبلاگ نذارم:

 

«خدایان سیزیف را محکوم کرده بودند که پیوسته تخته سنگی را تا قله کوهی بغلتاند و از آنجا، آن تخته سنگ با تمامی وزن خود پایین می افتاد. خدایان به حق اندیشیده بودند که از برای انتقام تبنیهی دهشتناک تر از کار بیهوده و بی امید نیست......»

 

---------------------------------------------------------------------------------

 

قناری گفت:....

 

قناری گفت: -کرۀ ما

کرۀ قفس ها با میله های زرین و چینه دانی چینی.

ماهی سرخ سفرۀ هفت سین اش به محیطی

تعبیر کرد

که هر بهار

متبلور می شود.

کرکس گفت: -سیارۀ من

سیاره بی هم تائی که در آن

مرگ

مائده می آفریند.

کوسه گفت: -زمین

سفرۀ برکت خیز اقیانوس ها.

انسان سخنی نگفت

تنها او بود که جامه به تن داشت

و آستینش از اشک تر بود.

 

          احمد شاملو

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رئوف جمعه 27 مهر 1386 ساعت 22:52 http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
آره قالب زیبایی است.اما ببخشید بنظر من رنگش یکم دلگیره و انگار کهنه است این نظر من بود بازم ببخشید.
امیدوارم توی درس و زندگی موفق باشید.
مرسی از اینکه سر زدید.

سلام
از اینکه سر زدی ممنون. خودم هم فکر می کنم رنگش یکم تاریکه. حتما اگه بهترش رو پیدا کنم عوضش می کنم.
موفق باشی

غزال۱۳ شنبه 28 مهر 1386 ساعت 23:42 http://www.ghnf.blogsky.com

سلام.چی می خونی؟ کجا؟ تموم کردی؟ خوشبحالت من تازه شروع می کنم.بهمن.البته اگه دوست داری بگو .یادت نره سر بزنی.عکس سانچو مو ببین

سلام.
ممنون که سر زدی. جواب این سوال ها رو برات میل میکنم.

غزال۱۳ دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 01:52 http://www.ghnf.blogsky.com

سلام من زود زود میام ولی تو که زود زود آپ نمی کنی؟آپ کردی خبرم کن حتما میام

سلام
شرمنده می کنی. سرم خیلی شلوغه. باشه حتما خبرت می کنم.
بازم شرمنده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد