کلبه تنهایی من

زندگی همچون حبابی است٬ بیش از آنکه بترکد آن را تصویر کن!

کلبه تنهایی من

زندگی همچون حبابی است٬ بیش از آنکه بترکد آن را تصویر کن!

 

معلم نیستم تا عشق را به تو بیاموزم !

ماهیان برای شنا کردن ،

نیازی به آموزش ندارند !

پرندگان نیز برای پرواز . . .

به تنهایی پرواز کن !

به تنهایی بال بگشا !

عشق کتابی ندارد !

عاشقان بزرگ جهان

خواندن نمی دانستند . . .

                    « نزّار قبانی »

 

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد جمعه 27 دی 1387 ساعت 12:42 http://pronline.blogsky.com

سلام
اگر خواستید تبادل لینک کنید تو لینکدونیتون وبلاگ من رو با اسم زیر بزنید تو وبلاگتون:

بزرگترین وبلاگ تفریحی و برنامه

در وحله ی اول سعی کنید لوگوم رو بذارید و بعد لینکم رو
بعد تو بخش نظرات وبلاگم بگید تا منم لینکتون کنم
منتظرتونم

لااقل بذار جوهرش خشک بشه بعد این کامنت رو بزار !!!!

[ بدون نام ] جمعه 27 دی 1387 ساعت 12:50

خواستم ببینم شکلک ها درست کار می کنند یا نه!

لیندا شنبه 28 دی 1387 ساعت 00:17 http://marjaneh.blogsky.com

سلام
وای چقدر قشنگ بود این پست
حافظه ام خرابه این روزها دیگه دارم پیر می شم
هر چی می خونم حفظش نمیشم یعنی مفهوم را می گیره مغز و یه چیزی برای خودش حفظ می کنه
اما آرایش دقیق این کلمه ها را خیلی دوست داشتم
توی چکنویسام یادداشتتش کردم داشته باشمش
ممنون

سلام
حافظه من هم دست کمی از شما نداره... مخصوصا کوتاه مدتش!
خوشحالم خوشتون اومده
ولی خوندن این شعرها توی کتاب یه چیز دیگه است.

با سلام

از وبلاگ شما بازدید کردیم. نسبتا جالب بود.

در صورت تمایل از وبسایت ما نیز دیدن فرمایید.

باسپاس
انجمن متخصصان الکترونیک ایران

رئوف سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 13:11 http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
خوبی؟
ببخشید دیر به دیر میام . امتحاناتم شروع شده و هنوز هم تموم نشده.
موفق باشی.

سلام
ممنون
خواهش می کنم. خوشحال میشم وقتی دوستان میان ولی اینجا هیچ اجباری نیست٬ هر موقع وقت داشتین قدمتون روی چشم!!!
امیدوارم در امتحانات موفق باشید

وحید دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 17:40 http://www.arinoos.blogsky.com

دوباره سلام
حرف دلمو زدی با این پستت

سلام
این شعرها رو با توجه به حال و هوای دلم می ذارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد